CROSS-BOX

Forma Cross Team
Forma Cross Team
WOD/ TEAM WOD
 WOD/ TEAM WOD
GALERIA CROSS-BOX
GALERIA CROSS-BOX
Przydatna terminologia
Przydatna terminologia
ss

Trening grupy podstawowej

Rozwijamy się tak by każdy mógł się poczuć sprawniejszy i zdrowszy w swoim ciele. Na treningach rozciągamy się, poznajemy techniki mobility oraz zasady stabilizacji ciała tak by kręgosłup był zawsze w poprawnym ustawieniu a wszystkie stawy poprzez stawy skokowe kolana aż po barki łokcie i nadgarstki były bezpieczne i poprawnie ułożone w całym ruchu. Rozwijamy wiedzę o podstawowym wzorcu ruchowym: przsiad, skłon, ruch pchający i ciągnący kończyn górnych po czym stopniowo zwiększamy ilość powtórzeń oraz dodajemy trudniejsze ruchy. Dodatkowo skaczemy na skakankach biegamy, wiosłujemy na ergometrach ćwiczymy z piłkami lekarskimi a gdy ktoś opanuje podstawy i ma ochotę na więcej zapraszam na zajęcia na grupie zaawansowanej lub na trening personalny.

 

Trening grupy zaawansowanej

Po opanowaniu podstaw do rozwjania wyżej wymienionych cech motorycznych używamy coraz trudniejszych ćwiczeń. Przy ścisłym przestrzeganiu poprawnej techniki uczymy się chodzić na rękach podnosić ciężkie sztangi oraz wykonujemy złożone, trudne technicznie ćwiczenia z odważnikami kettlebel oraz gimnastyczne.

Przy zaawansownych technikach gimnastycznych i ciężarowych mięśnie stabilizujące obręcz barkową kręgosłup i biodra oraz czucie i kontrola ciała muszą już być na wysokim poziomie, używamy w tym celu wielu ćwiczeń pomocniczych wzmacniających porządane umiejętności. Każdy dostaje inne ćwiczenia uzupełniające zależnie od tego które będą przynosiły najlepsze rezultaty. Regularnie staramy się uczyć nowych ćwiczeń tak by organizm miał ciągłe bodźce do rozwoju